Apricon Farmas Health: Inspirasi Wanita Malaysia - Cekal Melawan Penyakit Paling Digeruni Oleh Wanita Apricon Farmas Health

Followers

Tuesday, June 16, 2015

Inspirasi Wanita Malaysia - Cekal Melawan Penyakit Paling Digeruni Oleh Wanita


Keratan akhbar artikel testimoni Apricon Farmas Health
di Utusan 16 Jun 2015


Mei 2012 tidak akan luput daripada ingatan Rosdziyana Jumaat, 51, sampai bila-bila. Dia masih ingat bagaimana dia merasakan kakinya bagai tidak mencecah bumi, tubuh terawang-awang, dunia keliling berpusing dan gelap.

Segalanya berpunca apabila doktor mengesahkan ibu kepada dua orang anak itu menghidap kanser payudara tahap dua. Apa yang ditakuti ternyata jadi kenyataan, penyakit paling digeruni kaum wanita itu, kini bersarang pada tubuhnya.

"Kerisauan semakin bertambah apabila menemui ketulan ganjil pada payudara sebelah kiri. Ketika itu hati saya berdebar-debar dan mula terfikir perkara yang buruk."

"Bersama suami, saya segera menemui pakar sakit puan di sebuah hospital di Batu Pahat dan selepas menjalani pemerisaan termasuk analisis pada tisu payudara, memang sah saya menghidap kanser," kata Rosdziyana mengimbas kenangan tiga tahun lalu.

Bukan dirinya sahaja, bahkan seluruh keluarga terkejut sehingga memaksa suaminya, Jumain Suratman, terpaksa berhenti bekerja sebagai juruteknik di sebuah syarikat swasta demi menjaga isterinya sepenuh masa.

Untuk maklumat lanjut layari :
Laman web : http://farmashealth.com.my/
Facebook    : https://www.facebook.com/AprikotB17

Tonton video testimoni ini untuk mengetahui kisah selanjutnya.




No comments:

Post a Comment