Apricon Farmas Health: APRICON : TANPA KIMOTERAPI, TANPA RADIASI & TANPA PEMBEDAHAN. Apricon Farmas Health

Followers

Monday, September 30, 2013

APRICON : TANPA KIMOTERAPI, TANPA RADIASI & TANPA PEMBEDAHAN.

APAKAH KANSER?

Penyakit kanser merupakan pembunuh kedua di dunia, dianggarkan 1:5 kaum lelaki dan 1: 10 kaum perempuan akan mati sebab penyakit kanser. Seramai 350,000 orang akan mati akibat kanser setiap tahun, 1:4 manusia akan memberikan kesan positif terhadap penyakit ini. Dengan kata lain, seramai 50 juta org akan mengidap kanser di Amerika Syarikat. Kanser payudara adalah kanser paling tinggi hampir di semua pelosok dunia. Variasi ini dikatakan berpunca daripada perbezaan dalam saiz badan, diet, revolusi reproduktif  seperti umur haid bermula, bilangan anak, umur melahirkan anak pertama, dan umur pada putus haid. Insiden juga bergantung pada bangsa, lebih tinggi di kalangan wanita berkulit putih berbanding wanita kulit hitam,mereka yang keturunan Sepanyol dan orang Asia di Amerika Syarikat.  
PROSES METASTASIS

Sel-sel kanser ini disifatkan sebagai abnormal sel kerana proses gandaan atau pertumbuhan sel berlaku secara tidak terkawal dalam tubuh manusia.  Sebaliknya sel yang normal dalam tubuh manusia berganda secara lebih kerap bermula dari awal pembentukan tubuh manusia. Apabila meningkat usia dewasa, sel- sel ini akan berfungsi bagi menggantikan sel-sel yang telah mati dan merawat luka. Sel-sel kanser akan tetap berganda secara melampau dan fenomena ini akan membentuk tumor, dan akan menjelajah organ-organ dalam tubuh, seterusnya mengambil alih fungsi dan tugas sel-sel biasa serta membunuh tisu-tisu tubuh badan. Proses ini dikenali sebagai metastasis, dimana sel-sel kanser akan memasuki sel-sel darah termasuk saluran limpa.
Sebagai contoh, apabila sel kanser merebak ke hati, namun sel tersebut masih dipanggil sel kanser, walaupon tumor tersebut telah di buang secara pembedahan atau sebagainya.

BAGAIMANA KANSER TERBENTUK
Sel-sel ini terbentuk kerana berlaku kerosakan pada DNA tubuh manusia, DNA merupakan bahan paling mustahak dalam sel-sel kita yang bertindak sebagai ketua dan monitor sel-sel lain agar tahu menjalankan fungsi masing-masing. Jikalau DNA rosak sel-sel tubuh badan secara semulajadi boleh membaikinya tetapi DNA dalam sel-sel kanser tidak boleh diperbaiki. Kerosakan DNA berlaku daripada tekanan hidup dan cara kehidupan ynag tidak sihat. Kebanyakan sel-sel kanser menghasilkan tumor, tetapi ada yang sebaliknya seperti leukemia yang menggunakan darah dan organ-organ yang membina darah sebagai pengangkutan.

Kita tahu bahawa penyakit kanser tidak berjangkit kerana ia bermula di dalam sistem dan hanya melibatkan organ-organ dalaman tubuh badan. Sel kanser di kenali sebagai abnormal cell kerana menghasilkan sel yang berganda secara tidak terkawal. Ia diklasifikasikan sebagai penyakit Chronic metabolic dimana definisi kronik yang datang dari pengaruh nutrisi diet seseorang individu dan bukan daripada virus luar. Sistem imunisasi dalam badan manusia berfungsi secara unik yang bertindak menghapuskan semua objek yang tak dikehendaki, berbahaya dan tak berguna Penyakit kanser sahaja disifatkan sebagai penyakit fizikal malah ianya juga merupakan penyakit minda dan rohani. Sikap-sikap negatif seperti berada dalam keadaan marah, tekanan dan kelakuan jahat menyebabkan tubuh badan berada dalam keadaan metabolik berasid. Amalan gaya hidup sihat seperti bertolak ansur, kasih sayang, dan harmoni boleh sama sekali menghapuskan sel-sel kanser. Sel-sel kanser ini tidak boleh hidup dalam suasana yang penuh dengan oksigen. Senaman yang kerap dan pernafasan yang sempurna boleh membantu pengaliran darah yang penuh dengan oksigen pada peringkat selular tubuh badan. Oksigen terapi merupakan satu kaedah rawatan anti kanser serta meningkatkan kesihatan tubuh badan.

PUAK HUNZA

 Dr. Ernest T. Krebs Jr,  mendakwa penyakit kanser sama seperti penyakit skurvi atau pellagra, iaitu sejenis penyakit kekurangan nutrisi badan iaitu kimia nutrisi jenis nitrilosides atau B17.  Contohnya, orang Eskimo dan Hunza mengamalkan amalan gaya hidup yang sihat, seperti amalan memakan apricot, beri bebas dari tekanan hidup,  bebas alcohol dan, pencemaran udara. Puak Hunza mempunyai diet nutrisi 200 x lebih tinggi berbanding diet penduduk di Amerika Syarikat dimana kadar riwayat hidup hidup mereka mencecah sehingga 100 hingga 120 tahun.  Elemen atau komponen ini adalah oksigen, nutrisi, enzim, mineral, asid, asid amino dan lain-lain bahan kimia semulajadi yang boleh diperolehi dari diet atau makanan seharian.

                                            Bagaimana B17 Melawan Kanser”  atau “B17 VS KANSER”.

Amygdalin atau Vitamin B17 merupakan agen kimoterapi semulajadi dalam mengubati penyakit kanser. Menurut pakar kanser Ohio, USA, Dr . Philip E . Binzel , Jr.  Cancer Specialist of Ohio , USA B17 ialah elemen semulajadi yang terdapat dalam kandungan makanan nitrilosides yang mampu memusnahkan sel-sel kanser, dan menghasilkan sel-sel yang baik pada masa yang sama. Vitamin B17 atau nitrilosides mengandungi beberapa elemen. Berdasarkan rajah di bawah, B17 terdiri dari 2 gula, benzaldehyde, cyanide. Kedua-dua benzaldehyde dan cynide boleh membunuh manusia dalam dos yang kecil, tetapi empat elemen ini terkunci ketat dan menjadikan ia tidak merbahaya.

Tubuh badan kita juga mempunyai enzim yang dinamakan rhidanese, ia berfungsi menukarkan elemen cyanide dari vitamin B17 yang berlebihan kepada elemen yang positif untuk kesihatan tubuh badan. Kesimpulannya, vitamin B17 mempunyai elemen sel-sel yang membunuh kanser dan menyihatkan tubuh badan. Inilah sesuatu bahan semulajadi yang boleh didapati pada tumbuh-tumbuhan, bijirin dan buah-buahan.

Pengambilan Vitamin B17 dalam diet seseorang individu terutamanya pesakit kanser amat penting kerana keberkesanannya melawan kanser. Elemen dalam B17 yang dikenali sebagai cynide boleh membunuh seseorang manusia dewasa begitu juga dengan BZD adalah toksin yang juga dapat membunuh walaupun dalam dos yang kecil. Jika dua elemen ini disatukan, toksifikasinya seratus kali lebih toksin kepada tubuh badan manusia tetapi empat elemen ini terkunci ketat dan hanya enzim beta-glucosidase yang dapat membuka sel ini iaitu sel kenser. Ini bermakna apabila nitrilocide atau laetrile meliputi sel kanser secara semulajadi cyniade dan benzadahyde akan diasingkan lalu membunuh sel-sel kenser dan enzim rodanese dalam tubuh kita ini akan menukarkan kepada elemen yang positif untuk kesihatan sel-sel tubuh badan.


 Vitamin B17  Penawar semulajadi ini mempunyai konsentrasi yang tinggi pada  biji buah apricot, yang berpotensi sebanyak 95% keberkesanan untuk mengubati kanser. Kernels aprikot merupakan kumpulan Nut dan seed (kekacang dan bijirin) yang mengandungi khasiat didalamnya yang sangat luar biasa, terutama Bitter Apricot. Dalam bahasa nutrient, biji Apricot ini di sebut mengandungi Amigdalin, (vitamin B17). Vitamin B17 mempunyai kandungan vitamin B17 paling tinggi di dunia, terdiri daripada 2 bahagian glukosa, 1 hidrogen Sianida dan satu bahagian benzaldehyde  ( pelali tahan sakit). Hasil kajian ahli sains dan ahli biokimia tentang B17 telah dibukukan dan dirakam dalam bentuk DVD bertajuk world without cancer, oleh G. Edward Griffin dan “Alive and Well”; One Doctor’s Experience with Nutrition in the Treatment of Cancer Patients. Berdasarkan fakta tersebut, badan manusia memerlukan beberapa enzim bagi tubuh melaksanakan tugasan mereka. Salah satu enzim yang berfungsi sebagai menyahtoksin dikenali sebagai rhodanese,yang boleh didapati dalam tubuh kita dengan kuantiti yang banyak, tetapi sel ini tidak terdapat pada sel kanser.

EDWARD GRIFFIN




SESI SOAL JAWAB

1)       Apakah nasihat/cadangan/ saranan pengambilan dos-dos vitamin B17 untuk 1 hari sebagai langkah pencegahan kanser.
Terdapat 2 cadangan pengambilan vitamin B17, untuk keperluan minimum harian bagi pencegahan kanser.  Pertama makan semua buah-buahan yang terdiri dari jenis vitamin B17 termasuk biji buah tersebut sebagai contoh apabila kita makan tiga biji epal dalam satu hari maka biji-biji dalam epal tersebut sudah memadai bagi membekalkan vitamin B17 tetapi bukannya memakan biji itu semata-mata. Cara yang kedua bagi pengambilan B17 bergantung kepada kadar metabolisma dan diet seseorang individu. Sebagai contoh individu yang mempunyai berat 170LB disarankan memakan 17biji atau kernel apricot dalam satu hari. Selain itu dua atau tiga tablet vitamin B17 ( 100mg) juga merupakan kadar yang sesuai sebagai makanan tambahan (supplement) untuk 1 hari. Namun makanan semulajadi tersebut mesti lah diambil mengikut jumlah biologi yang sesuai tidak melebihi 30-35 kernel dalam masa 1 hari. Pengambilan biji-biji kernel yang berlebihan boleh memberi kesan sampingan yang tidak diingini
2)       Apakah perbezaan diantara biji apricot dan B17 100mg tablet sebagai langkah pengcegahan. Yang manakah lebih efesyen atau perlu diambil kedua-duanya ?
Bedasarkan kajian yang dijalankan vitamen B17 yang berbentuk semulajadi dan bersifat bahan mentah seperti biji buah apricot adalah lebih baik berbanding B17 yang telah dibersihkan dan berbentuk serbuk yang dikapsulkan. Beggitu juga vitamin C semulajadi seperti oren dan anggur adalah lebih baik dari pil. Namun perbezaan yang jelas antara bentuk vitamin semulajadi dan tablet ialah vitamin dalam bentuk tablet atau kapsul lebih mudah pengurusan komersialnya, mudah , cepat dan sistematik. Sesetengah org mempunyai tidak suka kerana rasa biji atau kernel itu pahit, oleh itu penggunaan kapsul memudahkan seseorang itu makan vitamin tersebut.  Pesakit kanser juga boleh memakan vitamin B17 dalam apa jua bentuk sekali pun sama ada dalam bentuk semulajadi atau tablet .Tetapi bagi pesakit kanser, mereka disarankan agar memakan Vitamin B17 yang berbentuk kapsul sebagai sumber vitamin tambahan kerana mustahil bagi vitamin B17 yang terdapat dalam buah-buahan semata untuk mengawal sel-sel kanser dalam tubuh. Tetapi jika pengambilan B17 yang berlebihan dan tidak bersesuaian dengan keperluan tubuh boleh menyebabkan kesan negative kepada manusia.
3)       Apakah dos yang sesuai bagi  pengambilan B17, dan berapa lamakah tempoh pengambilan vitamin tersebut?
Bagi pesakit kanser, mereka perlulah mengambil Vitamin B17 dengan kadar maksimum dalam tempoh masa  terdekat. Elemen yang terdapat dalam vitamin B17 adalah program yang lengkap bagi melengkapkan terapi yang sempurna. Vitamin B17 yang larut dalam air dan tidak beracun. Sesetengah orang yang mengambil vitamin 17 pada dos yang tinggi pada satu masa boleh menyebabkan mual. Sekiranya keadaan ini berlaku, ubah cara pengambil dos tersebut dengan mengurangkan jumlah tablet vitamin B17 tetapi lebih kerap sepanjang hari. Untuk pesakit kanser, anda boleh mengambil antara 6 hingga 10 daripada tablet 500 milligram sehari untuk 21 pertama sampai 30 hari. Jika pesakit mendapati pengambilan vitamin tersebut menyebabkan pesakit sakit maka kurangkan pengambilan tersebut dan memakan separuh sahaja untuk sekali makan. Pastikan anda makan sebelum anda makan vitamin tersebut. Selepas 21-31 hari berikutnya dos yang sesuai adalah 4-6 tablet sehari dalam tempoh 3bulan berikutnya.
4)       Bolehkah pesakit kanser yang dijadualkan menjalani pembedahan kimoterapi, radiasi pada masa yang sama mengambil vitamin B17 ?
Kanser ialah penyakit kronik metabolic dimana satu cara memulihkan sistem metabolic tersebut  ialah melalui kaedah diet yang sesuai dan sempurna.  Terapi metabolik mampu mengenal pasti kekurangan nutrien dan mengukuhkan sistem imunisasi badan untuk merawat kanser. Menurut pakar-pakar metabolic mereka bersependapat bahawa metabolic terapi sangat penting bagi memulihkan badan dan melawan kanser. Ini kerana, rawatan kimoterapi, pembedahan, radiasi, merupakan salah satu cara membunuh kanser secara umum, secara tidak langsung menyebabkan kerosakan organ-organ dalam tubuh dan sistem pertahanan. Seeloknya pesakit hendaklah merujuk kepada doktor terlebih dahulu mengenai kadar rawatan tersebut seperti tahap keberkesanan bagi penyakit yang mereka hidapi. Ini penting bagi memastikan rawatan tersebut samada menolong atau memudaratkan berbanding penyakit yang tersendiri. Rawatan melalui vitamin B17 berpotensi membantu dan tidak akan didatangkan kecerderaan atau membahayakan namun rawatan ini tidak mampu untuk membaiki kerosakan yang berlaku akibat proses rawatan radiasi kimoterapi dan kanser itu sendiri. Secara ringkasnya rawatan vitamin B17 ini sesuai untuk semua tanpa mengira peringkat penyakit tersebut
5)       Apakah tahap keberkesanan bagi jenis-jenis penyakit kanser?
Tahap keberkesanan rawatan untuk jenis-jenis kanser bergantung kepada tahap atau peringkat penyakit itu sendiri dan tahap kerosakan yang berlaku pada organ-organ kesan dari rawatan-rawatan moden seperti kimoterapi, radiasi dan pembedahan. Bagi pengidap kanser yang baru penting bagi mereka untuk memulakan rawatan metabolic terapi secara segera. Bedasarkan laporan di US sebanyak 98% kadar keberkesanan bagi kes-kes baru (bebas dari rawatan kimoterapi dan radiasi). Tetapi bagi pesakit yang pernah terdedah dan mendapatkan ketiga rawatan moden tersebut, jadi dalam konteks ini, ia akan bergantung sejauh mana kanser itu telah merebak, dan kadar kerosakan yang berlaku pada otgan manusa kesan dari rawatan tersebut. Terapi ini penting bagi membaiki kekurangan nutrisi pada tubuh badan sehingga membenarkan sel-sel kanser mengawal dan bermaharajalela dalam tubuh kita.
Penting bagi pesakit mengethaui tahap atau peringkat keberkesanan rawatan kimoterapi, radiasi, atau pembedahan untuk jenis khusus kanser. Hal ini penting untuk mengetahui terlebih dahulu apakah rawatan ini benar-benar akan membantu atau menyakitkan anda. Terdapat beberapa kes dimana rawatan tersebut menjadi lebih buruk daripada penyakit itu sendiri. Jika anda akan menjalani pembedahan, biopsi, di mana sel-sel kanser akan terganggu, maka vitamin B-17 sangat penting membunuh sel kanser yang bebas.
Vitamin B-17 terapi metabolik akan masuk ke dalam tubuh untuk membantu sistem imunisasi tubuh untuk melawan kanser.  Kadang-kadang kimoterapi atau radiasi yang berlebihan, menyebabkan kerosakan pada organ yang tidak boleh dibaiki. Ringkasnya, semua pesakit di setiap tahap boleh mendapatkan rawatan metabolic.
6)       Berapa lamakah tempoh yang diperlukan untuk melihat hasil vitamin B17 dan tempoh yang diperlukan untuk membuang sel-sel kanser dari tubuh pengidap kanser?
Terdapat dua jenis hasil atau kesan setelah menjalani rawatan metabolik terapi. Kesan pertama dikenali sebagai subjektif, dimana pesakit dapat merasa serta merta kesan setelah bermulanya rawatan. Ini termasuklah mengurangkan rasa sakit, meningkatkan kesedaran kesihatan, meningkatkan selera makan, tenaga, berat dan otot. Kesan kedua ialah kesan objektif iaitu rawatan ini membantu meningkatkan sel- sel yang baik dalam darah, membaiki tisu-tisu badan mengecutkan tumor dan seluruh kerosakan simptom-simptom penyakit kanser. Kesimpulanya kesan objektif mengambil masa 3 hingga 4 bulan. Jumlah masa yang diperlukan untuk mempertingkatkan tindakbalas yang maksima ialah 4 bulan hingga 1 tahun kerana kita sedia maklum bahawa sel kanser merebak sangat pantas. Kanser kulit merupakan kategori kanser yang merebak paling cepat, diikuti kanser tulang dan kanser otak.  Ini kerana vitamin mengambil masa yang sangat lama untuk meresap ke dalam tubuh. Dalam masa 1 minggu, kita boleh melihat beberapa perubahan yang manakala perubahan yang ketara berlaku pada kurang dari 3 minggu. Sel-sel kanser yang bahaya ini mengambil masa selama beberapa minggu untuk menyurut atau mengecil. Dalam beberapa kes, rawatan alternatif ini terhadap kanser servik menunjukkan tindak balas yang baik dan mampu memulihkan pesakit dalam tempoh kurang dari tiga minggu.
7)       Kenapakah pakar-pakar perubatan tidak menggunakan Vitamin B17 sebagai punca rawatan kanser?
Sebuah buku yang ditulis oleh G.Edward Griffin, bertajuk “The Politics of Cancer Theraphy” menunjukkan satu bukti penipuan besar, ketidakjujuran dan penyalahgunaan kuasa dalam bidang kajian perubatan. Ini kerana, terdapat kenyataan yang menyatakan bahawa laetrile atau B17 sebagai tiada nilai kepada rawatan anti kanser.  Para pelajar perubatan di institiusi-institusi diajar dan diberi latihan yang berunsurkan rawatan moden, (drug-oriented training) dan menggunakan dasar-dasar kemanusiaan untuk mengawal dan mempengaruhi institusi-institusi pendidikan. Selain itu, para doktor juga dipaksa untuk mengguna cara rawatan moden sahaja seperti kimoterapi, radiasi dan pembedahan bagi mengubati kanser, walaupun cara rawatan tersebut tidak efektif. Mereka hanya diajar untuk mengubati simptom-simptom, tanpa menfokuskan punca-punca penyebab kanser. Itulah kelemahan dan penyelewengan yang berlaku dalam dunia perubatan sekarang apabila duit menjadi taruhan antara nyawa manusia.
8)        Bolehkah saya mengambil B17 bersama dengan ubat-ubatan lain (Diabetes, kolesterol, darah tinggi, tekanan darah tinggi, dll)?
Terapi metabolik membantu merawat seluruh tubuh, dan bukan hanya penyakit tertentu. Jadi pengambilan B17 bersama dengan ubat diatas dibolehkan, anda boleh menjalani terapi metabolik tanpa mengganggu fungsi  atau peranan setiap ubattersebut. Laetrile bukanlah ubat atau dadah tetapi kategori  vitamin atau suplemen makanan. Terapi metabolik penting untuk membuatkan badan kita dalam keadaan baik, sehingga kita bebas dari bergantung pada ubat tersebut seumur hidup .
9)        Jika vitamin B-17 membunuh kanser dengan menggunakan sianida, apakah sebarang kemungkinan  untuk sianida membunuh sel-sel normal?
 Kajian menunjukkan bahawa sel-sel normal dalam organisma kita mengandungi enzim yang disebut Rodhanese yang "meneutralkan" Amygdalin. Enzim ini tidak membenarkan Amygdalin untuk melepaskan sianida. Dengan cara ini, Amygdalin hanya berfungsi sebagai glukosa terhadap  sel-sel sihat dan memberikan tenaga.hanya tubuh manusia  mengandungi enzim ini. Apabila tiada Rodhanese, Amygdalin akan membebaskan sianida  dan hanya memusnahkan sel-sel  sel ganas (kanser) tersebut.  

Rujukan: World without Cancer


                                                   APRIKOT VS CANCER
FARMAS HEALTH membekalkan produk  kesihatan dan farmaseutikal, serta produk penjagaan diri berdasarkan kesedaran kepentingan cara hidup yang sihat dan seimbang. apricon berasaskan rawatan dari sumber semulajadi yang mampu meneutralkan diet dan memperbaiki cara pengambilan makanan anda .

APRICON adalah produk makanan kesihatan anti-kanser yang dikeluarkan oleh FARMAS HEALTH. APRICON mengandungi 100 peratus aprikot kernel yang dikisar halus setelah menjalani proses sinaran UV yang kaya dengan Vitamin B17, atau dikenali juga sebagai amygdalin atau Laetrile yang mampu membunuh sel-sel kanser dan merawat pesakit kanser yang kronik. Vitamin B17 atau Laetrile juga mampu meningkatkan sistem imunisasi dan daya ketahanan tubuh badan serta mampu meningkatkan kecerdasan dan tahap kesihatan seseorang individu. Komponen Vitamin B17 atau Amgdalin yang terdapat dalam APRICON ini berfungsi sebagai agen kimoterapi semulajadi yang mampu melawan kanser secara efektif . Berdasarkan kajian saintifik dan ujian klinikal yang dilaksanakan, B17 atau amgdalin yang terdapat dalam APRICON mampu merawat dan memulih masalah sistem metabolik dan menstabilkan sistem tubuh badan yang berfungsi secara tidak normal. Keberkesanan APRICON dalam merawat dan mencegah pelbagai jenis penyakit kanser dan penyakit kronik yang lain telah jelas terbukti dan diakui ramai terutamanya para penguna yang telah menggunakan poduk APRICON ini.
 Antara khasiat APRICON ialah:
  • Mencegah dan merawat pelbagai jenis penyakit kanser seperti; Leukimia, kanser payudara, kanser Serviks, Kanser Otak, Kanser Hati, Kanser Tulang, Kanser Lympoma, Kanser Uterus, Kanser Perut, Kanser Prostat, Kanser Ovari, Kanser Colon, kanser Paru-paru, Kanser Usus, Kanser kulit dan lain-lain lagi
  • Mampu merawat penyakit kronik yang lain seperti penyakit Kencing Manis, Jantung, Darah Tinggi, Gout, Parkinson & Asma.
  • Mengurangkan berat badan, tekanan darah tinggi & Kolestrol dalam darah
  • mengurangkan berat badan,tekanan darah tinggi dan kolestrol dalam darah. 
  • -mengimbangkan kandungan gula dalam darah
  • -meningkatkan kesihatan mental & memori                                                                
  • -membersihkan arteri
  • -Mengurangkan masalah sakit sendi
  • -Membantu masalah buasir
  • -berfungsi sebagai tonic dan antioksidan yang dapat menyingkirkan toksin dalam badan.
  • -membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka.
  • -Menyelesaikan masalah haid tidak teratur dan keputihan
  • -mampu merawat masalah kulit seperti terdedah kepada sinaran Uv, gatal-gatal & alahan.
  • -Menyelesaikan masalah jerawat dan resdung
  • -Menghaluskan kulit
  • -Anti penuaan.

8 comments:

  1. berapa harga bagi sebotol ApriconB17?

    ReplyDelete
  2. Apricon dijual dlm jumlah kapsul yang berbeza,
    berikut adalah detail produk kami:
    60 biji Kapsul ( Harga : RM 68 Sabah & Sarawak: RM73)
    150 biji Kapsul ( Harga : RM 149 Sabah & Sarawak: RM155)
    @ unta; sila layari website kami @ http://www.farmashealth.com.my/

    ReplyDelete
  3. I have been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts in
    this kind of space . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site.

    Reading this info So i am satisfied to express that
    I've an incredibly excellent uncanny feeling I found out exactly what I needed. I most without a doubt will make certain to do not forget this site and provides it a look regularly.
    Also visit my web page : this is great

    ReplyDelete
  4. Very good post! We will be linking to this particularly great article on our website.
    Keep up the great writing.

    Also visit my web blog - breast injections

    ReplyDelete
  5. This is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Short but very precise info… Thanks for sharing this one.
    A must read post!

    Here is my web blog ... online payday loans
    my web page :: payday cash loans

    ReplyDelete
  6. Thanks a bunch for shагing thіs with аll fоlκs yοu
    really undeгѕtand what you aгe speaking apprοximately!
    Bookmarked. Kіndly also visit my ωebsite =).

    Wе wіll have a link trade contraсt among us

    Also viѕit my blog :: bluehost web hosting bluehost hosting

    ReplyDelete
  7. keylogger software gives you the privilege to
    monitor and keep track of their employees' activities, and parents monitoring children's computer
    use. That would be very bad, particularly for you,
    personally, so it's always best to download the trial version.

    ReplyDelete
  8. Great info. Lucky me I found your site by accident (stumbleupon).

    I've bookmarked it for later!

    Also visit my weblog - vakantiewoning frankrijk huren

    ReplyDelete