Apricon Farmas Health: PENAWAR KANSER DIJUMPAI ? Apricon Farmas Health

Followers

Monday, January 3, 2011

PENAWAR KANSER DIJUMPAI ?

Kanser adalah penyakit yang membawa maut kedua terbesar di dunia. Di Amerika Syarikat, 50% daripada kaum lelaki dan 25% daripada kaum wanita dianggarkan mengidap penyakit kanser. Pada masa kini, 1: 5 kaum lelaki dan 1:10 kaum perempuan akan mati akibat kanser. Di Amerika Syarikat, sekurang-kurangnya 350 ribu orang akan mati akibat penyakit kanser. Setiap tahun, 1:4 insan akan menunjukkan kesan positif terhadap penyakit kanser. Ini bermakna 50 juta orang akan mati mengidap kanser di A.S sahaja. Kita tahu bahawa penyakit kanser tidak merebak secara jangkitan virus sebaliknya bermula dari dalam tubuh manusia, dan menjangkiti organ-organ dalam tubuh badan manusia. Kita juga tahu sel-sel kanser adalah abnormal cell yang berganda secara tidak terkawal atau masalah nutrisi diet metabolik.

Sistem imunisasi kita adalah sebuah sistem yang amat menakjubkan. Fungsi utamanya adalah menghapuskan objek-objek di tubuh badan yang tidak dikehendaki, berbahaya kepada tubuh badan. Terdapat banyak sebab-sebab sistem imunisasi akan menjadi lemah, kadar nutrisi yang rendah, kadar pencemaran yang tinggi, atau tekanan hidup yang melampau. Sistem imunisasi kita turut menjadi lemah. Satu-satunya cara untuk mengembalikan sistem imunisasi ialah melalui terapi metabolik.

Apakah Terapi Metabolik?
Melalui terapi metabolik ini, ia bukan sahaja mengawal untuk menghapuskan penyakit kanser malah ia akan menyihatkan tubuh badan kita dan seterusnya kehidupan yang berpanjangan. Terapi metabolic yang dimaksudkan ialah pengambilan vitamin B17 dalam diet individu. Kompoun ini ialah vitamin B17 atau nitrilosides yang mempunyai konsentrasi yang tinggi , boleh didapati pada biji buah-buahan seperti biji buah aprikot, epal, anggur, beri liar dan sebagainya.yang mempunyai kadar vitamin B17 yang tinggi dan 95% keberkesanan merawat kanser.

Bagaimana B17 (aprikot)  membunuh B17?
Ditoksifikasi adalah paling penting dalam terapi metabolik. Vitamin B-17 adalah satu cara detoksifikasi. Vitamin B-17 laetrile, nittiloside mempunyai empat element iaitu 2 elemen gula, 1 elemen benzaldehyde (BZD) dan 1 elemen Cynide. Element cynide adalah toksin dan pada dos yang kecil, ia boleh membunuh seorang manusia dewasa dan BZD juga adalah toksin dan dapat membunuh walaupun dos yang kecil. Jikalau dua element ini disatukan , toksifikasinya akan menjadi 100 kali lebih toksin kepada tubuh badan manusia, tetapi empat element ini terkunci ketat dan ia tidak membahaya pada kesihatan manusia. Untuk membuka atau mengasingkan empat element ini, sesuatu enzim diperlukan. Secara semulajadi enzim-enzim ini yang dinamakan beta glucosidase tidak terdapat dimana-mana tubuh dibadan manusia. Enzim ini hanya terdapat di dalam sel kanser, maknanya apabila B17 atau Laetrile meliputi sel kanser secara semulajadi, element Cyanide dan Benzadhyde akan diasingkan lalu membunuh sel kanser dan hanya sel kanser sahaja.

Bagaimana tubuh kita bertindak?
Tubuh badan kita juga mempunyai enzim yang dinamakan rhodanese yang akan menukarkan elemen cynide dalam vitamin B17 yang berlebihan kepada element yang positif untuk kesihatan sel-sel tubuh badan. Kesimpulanya vitamen B17 mempunyai element yang boleh menyihatkan tubuh badan.. Enzim rhodanese yang terdapat dalam tubuh badan kita akan menukarkan elemen cynide dari vitamin B17 yang berlebihan kepada elemen positif untuk kesihatan sel-sel tubuh badan. Kesimpulannya, Vitamin B17 mempunyai elemen yang boleh membunuh sel-sel kanser dan elemen yang boleh menyihatkan sel-sel tubuh badan, inilah sesuatu bahan semulajadi yang boleh didapati pada tumbuh-tumbuhan, bijirin dan buah-buahan.

Apricon Farmashealth menyediakan solusi bagi masalah ini: klik pada link di bawah bagi info yang lebih terperinci mengenai aprikot kernel. http://www.farmashealth.com.my/

4 comments:

  1. sdp x buah 2..huhu..
    cm sdp j..hehe..

    ReplyDelete
  2. @ Ijam: aprikot ni rasa pahit-pahit sikit, tetapi rasa tu kita boleh ketepikan...apa yg penting, khasiatnya. Aprikot adalah kategori kekacang yang paling tinggi dengan kandungan vitamin B17 & bertindak sebagai anti-kanser. Apricon farmashealth mngambil inisiatif dengan menyediakan serbuk aprikot dalam bentuk kapsul supaya rasa pahit tersebut dapat dikurangkan.
    P/M:(TERIMA KASIH ATAS SOALAN)

    ReplyDelete
  3. ooo..ok2..sy bru phm...
    thanks...
    =)

    ReplyDelete
  4. more details, refer website doktor yea:)
    http://www.farmashealth.com.my/

    ReplyDelete