Apricon Farmas Health: Cadangan Diet Pemakanan Apricon Farmas Health

Followers

Tuesday, March 29, 2016

Cadangan Diet Pemakanan

Vitamin B17 boleh didapati pada 1200 jenis tumbuh-tumbuhan atau buah-buahan. Namun, Kandungan yang tertinggi terdapat pada biji aprikot. Keberkesanan Vitamin B17 (Laetrile) membantu melawan KANSER bukan sahaja diperkatakan di Malaysia, malah turut diperakui di seluruh dunia berdasarkan kajian saintifik dan ujian klinikal yang dilaksanakan. 

  • Vitamin B17 can be found at 1200 kinds of plants or fruits. However, the content of which was found in apricot seeds. The effectiveness of Vitamin B17 (Laetrile) help fight cancer not only dealt with in Malaysia, but also recognized worldwide based on scientific studies and clinical trials are conducted.
Faktor pemakan juga menjadi faktor keberkesanan Vitamin B17 ini terhadap rawatan KANSER.berikut adalah cara diet pemakanan yang dihasilkan untuk meningkatkan keberkesanan Apricon Farmas Health Vitamin B17 bagi membantu mencegah serta merawat penyakit Kanser


In shaa Allah dengan adanya cara diet pemakanan ini dapat membantu kita untuk  mendapat kesihatan yang lebih sihat di masa akan datang. Sesungguhnya penyakit ini datangnya daripada allah dan penyembuhanya juga datng darinya. Kita sebagai manusia hanya mampu melakukan yang terbaik untuk sembuh yang penting jangan berputus asa.



No comments:

Post a Comment