Apricon Farmas Health: Apricon Vitamin B17 Apricon Farmas Health

Followers

Monday, April 18, 2016

Apricon Vitamin B17

Bukti Keberkesanan aprikot vitamin B17

Ini adalah kisah seorang pesakit yang mempunyai kanser tumor dan telah berjaya pulih selepas mengambil apricon vitamin b17 ini. Malah berita ini telah dikeluar pada Mingguan Malaysia pada tarikh 17/6/2016 bagi mensahihkan lagi cerita ini.

" Pada Februari 2014 beliau terlantar di Hospital Sungai Buloh setelah disahkan menghidapi Intranial Tumor oleh pegawai perubatan. Pada peringkat awal beliau sering merasa pening, penglihatanya berganda, serta sering muntah darah. Setelah dimasukkan ke dalam wad, beliau hanya boleh makan melalui saluran tiub menerusi hidung dan sering diberi ubat penahan sakit bagi meredakan ketidakselesaan beliau. Namun, atas keyakinan isteri beliau memberikan aprikot vitamin B17 kepada suaminya, pada hari ke empat kesihatan suaminya semakin pulih dan beliau boleh makan terus tanpa melalui tiub. Pembedahan yang dijadualkan ke atas beliau juga turut dibatalkan kerana tumor di belakang kepalanya telah mengecil. Pegawai perubatan yang sebelum ini tidak memberikan apa-apa harapan kepada beliau amat teruja dengan perkembangan yang ditunjukkan serta menggalakkan beliau untuk meneruskan terapi Vitamin B17 ".





Jika anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut dan ingin mengetaui kawasan-kawasan pengedar produk ini, anda boleh melayari website kami www.farmashealth.com.my dan boleh hubungi kami terus ke talian

No comments:

Post a Comment