Apricon Farmas Health: Apakah Kehebatan APRICON ? Apricon Farmas Health

Followers

Wednesday, March 23, 2016

Apakah Kehebatan APRICON ?


APRICON ? apa benda tu.. apricon ini sebenarnya adalah produk makanan kesihatan yang disarankan dan dijamin untuk makan. APRICON mengandungi 100% aprikot kernel yang kaya dengan vitamin B17 dikenali juga sebagai Amygdalin atau Laetrile. Ia akan dikisar halus setelah menjalani proses sinaran UV bagi meyingkirkan bakteria, kulat dan radikal bebas.

Vitamin B17 juga mampu meningkatkan sistem imunisasi dan daya ketahanan tubuh badan serta mampu meningkatkan kecerdasan dan tahap kesihatan seseorang individu. Komponen Vitamin B17 atau Amygdalin berfungsi sebagai agen kimoterapi semula jadi yang mampu mengawal pertumbuhan sel tidak normal yang tidak terkawal secara efektif.

Berdasarkan kajian saintifik dan ujian klinikal yang dilaksanakan, Vitamin B17 atau Amygdalin mampu merawat dan memulih masalah sistem metabolik dan menstabilkan sistem tubuh badan yang berfungsi secara tidak normal.

Kebersanan Vitamin B17 dalam merawat dan mencegah pelbagai jenis penyakit kronik telah jelas terbukti melalui beberapa sesi soal jawab yang telah terlaksana.

Antara Soalan-Soalan Lazim.

  1. Saya seorang penghidap kencing manis, bolehkah saya mengambil APRICON sebagai makanan tambahan? Bagaimana cara pemakanannya kerana saya juga makan ubat yang diberikan doktor.
  • Jawapan : Ya boleh, ini kerana Vitamin B17 yang terkandung di dalam APRICON bersifat anti-diabetik, oleh itu ia mampu mengawal paras gula dalam darah. Pengambilan APRICON tidak akan menggangu pengambilan ubat yang lain kerana ianya bersumberkan 100% Vitamin B17 semula jadi. Tetapi, pengambilan APRICON dan ubatan lain perlulah dijarakkan masanya selama 1 hingga 2 jam. Selain itu, amatlah digalakkan untuk mengambil APRICON sebelum makan untuk meningkatkan keberkesanannya.
      2. Selain kanser, adakah APRICON turut membantu merawat penyakit-penyakit lain ?
  • Jawapan : Selain kanser, APRICON juga boleh membantu dalam memulihkan masalah sistem metabolik dan meningkatkan imunisasi, membantu mengawal paras kolestrol dalam darah kerana mangandungi Asid Linoleik, mengurangkan risiko salur darah tersumbat, membantu mengawal masalah sinus, pernafasan dan eczema atau keradangan serta menghalang tindakan radikal bebas kerana tinggi dengan bahan antioksidan.
      3. Apakah perbezaan antara biji aprikot dan kapsul Vitamin B17? yang mana lebih efisien?
  • Jawapan : Walaupun bahan mentah bagi menghasilkan kapsul Vitamin B17 adalah terdiri daripada 100% biji aprikot, namun pengambilan terus biji aprikot mentah adalah tidak digalakkan. Menurut Prof. Madya Dr. Syed Zainal Husin Wafa, selaku penaung kepada produk Farmas Health, pengambilan kapsul yang telah diproses melalui sinaran UV adalah penting bagi memastikan biji aprikot tersebut bebas daripada bakteria, kulat dan radikal bebas yang sudah semestinya boleh membahayakan penguna sekiranya dimakan mentah.
Soalan Tambahan.
  1. Kenapa pakar-pakar perubatan tidak menggunakan Vitamin B17 sebagai salah satu rawatan kanser ?
  • Jawapan : Sebuah buku yang ditulis oleh G.Edward Griffin, bertajuk "The Politics of Cancer Theraphy" menunjukkan satu bukti penipuan besar, ketidakjujuran dan penyalahgunaan kuasa dalam bidang kajian perubatan. Ini kerana, terdapat kenyataan yang menyatakan bahawa Laetrile atau B17 sebagai tiada nilai kepada rawatan anti kanser. Para pelajar perubatan di institiusi-institusi diajar dan diberi latihan yang berunsurkan rawatan moden, (drug-oriented training) dan menggunakan dasar-dasar kemanusiaan untuk mengawal dan mempengaruhi institusi-institusi pendidikan. Selain itu, para doktor juga dipaksa untuk mengguna cara rawatan moden sahaja seperti kemoterapi, radiasi dan pembedahan bagi mengubati kanser walaupun cara rawatan tersebut tidak efektif. Mereka hanya diajar untuk mengubati simptom-simptom, tanpa memfokuskan punca-punca penyebab kanser. Itulah kelemahan dan penyelewengan yang berlaku dalam dunia perubatan sekarang apabila duit menjadi taruhan antara nyawa manusia
     2. Apakah tahap keberkesanan Vitamin B17 kepada pesakit dan jenis penyakit kanser ?
  • Jawapan : Tahap keberkesanan rawatan untuk jenis-jenis kanser bergantung kepada tahap atau peringkat penyakit itu sendiri dan tahap kerosakan yang berlaku pada organ-organ kesan dari rawatan-rawatan moden seperti kemoterapi, radiasi dan pembedahan. Bedasarkan laporan di US sebanyak 98% kadar keberkesanan rawatan alternatif mengunakan Vitamin B17 bagi kes-kes baru (bebas dari rawatan kemoterapi dan radiasi). Terdapat beberapa kes di mana rawatan tersebut menjadi lebih buruk daripada penyakit itu sendiri. Jika anda akan menjalani pembedahan atau biopsi, di mana sel-sel kanser akan terganggu, maka Vitamin B17 sangat penting membunuh sel kanser yang bebas. Vitamin B17 akan masuk ke dalam tubuh untuk membantu sistem imunisasi tubuh untuk melawan kanser. Kadang-kadang kemoterapi atau radiasi yang berlebihan menyebabkan kerosakan pada organ yang tidak boleh dibaiki. Ringkasnya, semua pesakit di setiap tahap boleh mendapatkan rawatan metabolik Vitamin B17. 
Maklumat lanjut sila layari ke Website  http://www.farmashealth.com.my/Apricon_soalan.html

No comments:

Post a Comment